psagotshapir.co.il אמנות ובידור מה זה שיר קאבר?

מה זה שיר קאבר?




עם אלבום אולפן באופק, FIFI להוטים להפוך את ניסיונם משירי כיסוי ליצירת אולפן, מה שגורם לרבים לתהות מדוע חלקם נהנים מסיבוב כה גבוה בכל כך הרבה תחנות רדיו.

ברשימת שירי הקאבר הטובים ביותר

אנו לא מחפשים שירים לא מקוריים שנכתבו על ידי אמנים ששרים או אומרים הרבה, כמו יצירתו של פרנק סינטרה, אלא שירים הקיימים כלהיטים ובעלי גרסאות יוצאות דופן. לא תמצאו תקליטים נהדרים של מוט ההופ, צעירים צעירים, לינדה רונשטאדט או סטון פוניס (כולם עם תופים שונים) אבל הם היו מהראשונים שהקליטו שירים של דייויד בואי ומייקל נסמית '. גרסאות הקאבר הטובות ביותר ממציאות מחדש את השיר עד כדי כך שהן הופכות להקלטות מוחלטות.

באוזנינו

שיר כיסוי טוב הולך בערך כך: אמן מנגן ביצוע נאמן של כל יצירה אחרת, אבל הופך את השיר לשלו, עם הופעות חדשות. שירי כיסוי הם דרך קלה להשיג דריסת רגל בתעשיית המוזיקה; זוהי דרך לעצמך להישמע ולגלות את הצליל שלך מבלי לשחרר את הטראק שלך. אמנים רבים החלו להוציא שירי כיסוי עם עליית תוכניות ריאליטי וערוצי יוטיוב.

אם אתה מתכנן לכסות שיר פופולרי, רוב הסיכויים שאמנים רבים אחרים כבר כיסו אותו. עם מספר מהדורות של אותו שיר במערכת האקולוגית של המוזיקה העולמית, חשוב להבחין בין הגרסה המוקלטת שלך לשיר מאחרים.

בהשראת המפלים האחרונים של מקרי זכויות יוצרים בעלי שם גבוה

מספר בלוגי מוזיקה אהובים עלינו הציעו כמה עצות מעניינות כיצד להקליט ולבצע "קאברים של מוזיקאים אחרים. אינספור זמרים מפורסמים כיסו שירים פופולריים של זמרים שונים מתישהו.

קאבר

הוא ביצוע או תקליט חדש של שיר של מישהו אחר מאשר המבצע המקורי שבו המילים והמנגינה נשארות על כנן. למרות שזו צורה יותר מסובכת של חיקוי מוזיקלי שיכול להוביל לתביעות משפטיות. , הכיסוי של שיר פשוט יחסית. ישנם כמה כללים לגבי מהי גרסת קאבר, והם דורשים רישוי חובה.

כאשר אתה מפרסם הקלטה של שיר קאבר

תוכל ליצור ולפרסם מוזיקה סרטון או שידור. אם ברצונך לפרסם גרסת כיסוי, עליך להפיץ ולפרסם אותה באופן נרחב ככל האפשר. עליך לוודא שאתה רושם את גרסת הקאבר בחברת זכויות הביצוע ושהגרסה שלך מכילה את התכונה יוצרת השירים המקורית. ש.

שיר כיסוי

הוא הקלטה או שחרור של שיר בעל אותו הרכב, מילים, מנגינה ומבנה שיר כמו הגרסה המקורית. לחץ על תיבת השער, כאשר אתה מפרסם Landr, הזן קצת מידע ואנו נדאג לכל השאר. לאחר שהגעת להסכמה לגבי השיר שבו ברצונך להשתמש, צור קשר עם מוציא לאור המוסיקה.

אמנים אחרים מוציאים גרסאות חדשות לשירים משלהם

כמו הזמרת הגרמנית ננה, שהקליטה אלבום שלם בהצלחה רבה עם גרסה חדשה ללהיט ישן. לבעלי זכויות יוצרים לא אכפת מכיסויי יוטיוב מכיוון שהם יכולים להגדיל את הפופולריות של השירים ולהציג קהל חדש לכותב השירים או למתורגמן המקורי של המוזיקה. תוכל גם להרוויח כסף מהגרסה שלך לשיר, באמצעות ביצועים, מכירות iTunes או שירותי סטרימינג.

גרסת כיסוי

שלא להתבלבל עם רמיקס המוגדר כשינוי או עיוות של הצליל המקורי, נותנת לשחקן את ההזדמנות להתאים את המוזיקה לסגנון שלו, ומאפשרת לו לשנות את הז'אנר של את השיר או לשחזר אותו לטעם שלו. ניתן להשתמש בשיר קאבר כדי להציג את היצירתיות של המבצע או לעבוד עם כישרונות ההפקה הקודמת של האמן. ביצוע או הקלטה חדשים ישוחזרו על ידי אמנים או מלחינים מקוריים אחרים של השיר המקורי או השיר שהוקלט.

זהו ביצוע או הקלטה חדשים של שיר התואמים את הסגנון המקורי ואת הכוונה של הביצוע המקורי. שיר כיסוי, לעומת זאת, מתייחס לפרשנות מחודשת של שיר מקורי. סיפור שירי הכריכה הוא סיפור של פחות פרשנות אמנותית ויותר כסף.

שיר כיסוי

הוא גרסה שהומצאה מחדש של לחן שהוקלט בעבר. שיר הפופ המזוהה הזה הוא חתימה אקוסטית של טריילרים קולנועיים מודרניים וגרסאות כיסוי מוזרות ששרים זמרת עוצרת נשימה, שמסירתו מציעה רוח רפאים המנופפת לחבר משחק חי בקצה השני של מסדרון רדוף רוחות בקצב איטי.

המונח כיסוי משמש לעתים קרובות לשירים מוקלטים שאינם נמצאים ברפרטואר שלהם. עם צאת האלבום (אלבום הפעלה ארוכה) ושירת סולו ככוכב המוזיקה, הפך להיות נחוץ ורווחי כדי שהשירים יוקלטו בשידור חי.

אמנים משניים וחלופיים הרחיבו את האפשרויות להקליט שירים מחוץ לתקופת הזמן המיועדת. שיר יכול להתבצע על ידי להקת כיסוי, זמרת או מתורגמן.

גרסתו של ג'ימי הנדריקס ל"מגדל השמירה "של בוב דילן של ג'ימי הנדריקס הפכה לסינגל 10 הבריטים ב -1968 ולמקום ה -20 בארצות הברית ומדורגת במקום ה -48 ברשימת" 500 השירים הגדולים בכל הזמנים "של מגזין הרולינג סטון.

מאמר זה עוסק בביצוע קאבר או הקלטה של שיר מקורי

במוזיקה פופולרית, גרסת כיסוי, גרסה מחודשת, שיר כיסוי, תחייה או ביצוע חדש היא הקלטה של אמן או מלחין של שיר מקורי אחר. המונח כיסוי מתוארך למאה העשירית, אז תוארה כגרסה יריבה של לחן שהוקלט כדי להתחרות במהדורה של הגרסה המקורית.

Related Post

איך לבחור חברת הגברהאיך לבחור חברת הגברה



במאמר הבא תקבלו טיפים שבהם חברות הגברה משתמשות להגברה מקצועית באירועים לקבל איכות צליל טובה יותר באירוע, מגבר מספק מקור כוח נקי לרמקולים. לכן חשוב שחברת ההגברה תבחר מגבר שמתאים