psagotshapir.co.il אמנות ובידור כל מה שלא ידעת על הקפאת שומן

כל מה שלא ידעת על הקפאת שומן



בשנת 2010, יותר ממחצית החולים שכל חיפשו אובדן שומן לא פולשני עברו טיפולי CoolSculpting. אבל כולם לא מכירים היטב את התהליך הייחודי הזה של הקפאת שומן, אז הנה 10 דברים שאולי לא ידעתם עליו.

הקפאת שומן

הנקראת מבחינה רפואית קריוליפוליזה, היא תהליך לא פולשני לעיצוב גוף בו רקמת השומן הולכת לאיבוד במכונה שמקפיאה שומן מבלי להרוג תאים. אין צורך בדיאטה או בפעילות גופנית מכיוון שקירות תאי השומן נהרסים לצמיתות. מי שאוכל תזונה בריאה ומתאמן באופן קבוע יאבד את שומני הכיס העיקשים האלה ", אומר ד"ר סלזנבה. ניתן לעצב את הגוף מהקפאת שומנים באותה קלות שזה נשמע: זה רק עניין של כמה שעות של פעילות גופנית סדירה. – —- אם בחרתם להקפיא שומן, שאלו את הרופא לגבי הסיכונים הספציפיים באזור בו אתם מטפלים. אם יש לכם שאלות או חששות בנוגע לגופכם ואתם רוצים להפחית את רקמת השומן, התקשרו ל- Fat Freeze for Sculpting בטלפון 310 – 919 – 5296. לפני שאתה מנסה להסיר שומן, שוחח עם הרופאים שלך על תוצאות אפשריות.

המשך לקרוא כדי לראות כיצד הקפאת שומן יכולה לעזור להפוך את כל גופך ולהשוות את מדע הקפאת השומנים ובוודא שאתה מקבל את מה שלם לפני שתשקיע את הכסף שלך.
לעוד פרטים על הקפאת שומן מחיר וכל מה שלא ידעת על הקפאת שומן ניתן להעיף מבט ב- fatoff.co.il

CoolSculpting

המכונה גם הקפאת שומן או קריוליפוליזה, הוא טיפול לא פולשני המכוון לשומן באזורים מרוכזים בגוף. זה בגלל שהוא מקפיא תאי שומן מבלי להרוס אותם ומאפשר את הגוף כדי להסיר אותם, כלומר את הדל שומן שנולד יכול להיעלם לנצח. תאי שומן לעולם אינם מוחלפים, אך רובם עובדים בעצמם ורבים רואים הפחתת שומן בארבעה שבועות בלבד. המספר הכולל של תאי השומן יורד, וכך גם משקל הגוף.

אם הקפאת אי פעם יבלת

תבין כיצד ההקפאה עובדת בגוף, אך אם לא, זה אותו רעיון, אלא שהוא מקפיא שומן מבלי לפגוע בעור או ברקמות אחרות. מכיוון שגופנו מורכב ברובו ממים, בעלי נקודת הקפאה נמוכה יותר משומן, אנו חושבים כי גופנו יקפיא את תאי השומן מבלי להרוג אותם לתמיד, ויגן על עורנו ועל הרקמות הסובבות אותם, תוך צמצום תופעות הלוואי של ההליך. . עם תוצאות מוכחות, הקפאת שומן היא מכה מיידית אצל אנשים רבים משום שהיא הורסת תאי שומן באזורים בגוף שבהם הקילוגרמים האחרונים פשוט לא זזים.

תהליך CoolSculpting הוא מהיר וללא כאבים בדרך כלל, כאשר מטופלים חווים אי נוחות קלה בלבד בזמן שמתרחש תהליך הקפאת השומנים. הליך הקפאת השומן של Cool Sculpting אינו ניתוחי לחלוטין ובדרך כלל תוכלו לחדש מיד פעילויות רגילות.

CoolSculpting הוא הליך בטוח ולא פולשני, מכיוון שתאי שומן הם תאי עור חיים. ברגע שהם עוזבים את הגוף, הם יכולים להתרחב שוב ולייצר תוצאות ארוכות טווח בגופך.

כאשר תאי שומן מוקפאים

הם קופאים בטמפרטורות שהם כבר לא יכולים לעמוד בהם, והם מתנתקים ומתים באופן טבעי. שיטה מבוקרת בקפידה של הקפאת שומן, כמו CoolSculpting, מבטלת את הסיכון לקפיאת תאי השומן ולפגיעה ברקמות הסובבות. כאשר תא השומן מוקפא בטמפרטורות גבוהות, כפי שעושים תאי העור, הוא עובר אפופטוזיס (מוות של תאים) ונכנס לרקמת השומן המתגבשת בעור שמסביב. הטמפרטורה גבוהה דיה עד שהיא קופאת בגוף, ומפעילה מוות של תאים מבלי לפגוע ברקמת העור שמסביב. עם זאת, הטמפרטורה בה קופא תא השומן נמוכה מכדי להקפיא אותו, מה שגורם למוות של תאים, פוגע ברקמת העור שמסביב ומוביל למוות.

טיפול כזה בהקפאת שומן המוצע בסינגפור הוא CoolTech CoolSculpting, שמספק תוצאות, מסלק תאי שומן עם זמן השבתה מינימלי וללא כאבים. אנו מסוגלים להרוג עד 30% מתאי השומן במהלך הטיפול, עם תוצאות החל מ 6 שבועות.

בתהליך זה, תאי השומן נחשפים לטמפרטורות נמוכות במיוחד באמצעות מוליך ואקום, שביסודו גורם להקפאתם. לכן, מכשיר הוואקום מונח על שכבת שומן ונחשף לקור (כפור) וטמפרטורת גוף נמוכה למשך שעה.

זה גורם לתאי השומן למות

ותהליכים טבעיים של הגוף שוטפים את התאים המתים, ומסירים אותם מהאזור ובסופו של דבר מכל הגוף. לאחר מכן "מקפיאים" את השומן על ידי הרפיה, מה שבתורו מוריד את חום הגוף. למרות שתאי השומן אינם חוזרים לאחר ההקפאה, ניתן להפיק שומן בחלקים אחרים של הגוף שטרם טופלו.

הדבר החשוב ביותר לציין

הוא שטיפולי הקפאת שומן אינם מיועדים לעזור לך לרדת במשקל. הקפאת שומן אינה טיפול בהרזיה ולא שימשה לטיפול באנשים הסובלים מעודף משקל. למרות ש -25% מתאי השומן נהרסים ונעלמים לנצח, הטיפול בהקפאת שומן מועדף על ידי רבים בגלל יעילותו.

Related Post