psagotshapir.co.il אמנות ובידור איך לבחור חברת הגברה

איך לבחור חברת הגברה




במאמר הבא תקבלו טיפים שבהם חברות הגברה משתמשות להגברה מקצועית באירועים

לקבל איכות צליל טובה יותר באירוע, מגבר מספק מקור כוח נקי לרמקולים. לכן חשוב שחברת ההגברה תבחר מגבר שמתאים היטב להפעלת הרמקולים. הדרך החסכונית ביותר לשדרג את מערכת הסאונד שלך היא להפוך רמקולי סטריאו סטנדרטיים למגבר 4 ערוצים קומפקטי המגביר את ביצועי הרמקולים הקדמיים והאחוריים.

מגברי הספק הם לבם של מערכות רבות

רמקולים רבי עוצמה צריכים מגבר שמשלים את המפרט שלהם. מגברים יכולים להכיל חלקים מקוריים, אך רבים בוחרים במגברים סולים שלא תמיד מספקים את הכוח הדרוש לרמקולים – זאת הסיבה שמומלץ לבחור חברת הגברה מקצועית.

עליך לוודא שלסאב וופר שלך יש ביצועי RMS שווים או גבוהים מזה של המגבר בעל הספק RMS הגבוה ביותר. באופן דומה, מגברי הרמקולים שלך צריכים להיות בעלי ערכי שיא התואמים את הערוצים הגבוהים ביותר מבין ערוצי המגבר בעלי הפלט ה- RM הגבוה ביותר.

ערבוב קונסולות, התקני עיבוד אותות ומגברי הספק מעצבים את אות השמע שלכם, אך תפקידכם להפוך את האות לגלי קול פיזיים. הגברה אמיתית מתרחשת כאשר המגבר מגביר את האות ושולח אותו לרמקול, שבתורו הופך אותו לקול.

שיתוף הרמקול-מגבר אינו תלוי בעוצמת הפלט של המגברים (כמה וואט הם יכולים לספק לכל ערוץ מוזיקה), עכבת האות (נמדדת באוהם) או הרגישות (dB).

אם העוצמה של המגבר שלך חלשה מדי בהשוואה למה שהרמקולים שלך צריכים, בסופו של דבר יש לך צליל מעוות, שאתה לא רוצה. זה גורם למגבר להתחמם יתר על המידה ולהתחיל להישרף.

אתה עלול להתפתות לבחור במגבר החזק ביותר שאתה יכול להרשות לעצמך

במיוחד אם אתה קונה רמקולים רגישים. זה לא אומר שרגישות גבוהה יותר היא תמיד טובה יותר, אבל זה אומר שרמקולים עם רגישות גבוהה יותר יכולים להגיע לעוצמות גבוהות יותר, מה שיחסוך לכם את ההשקעה במגבר חזק יותר.

בדרך כלל אתה רוצה מגבר בעל כחצי מהעוצמה המדורגת של הרמקולים שלך

כדי להבטיח שאות נקי ולא מעוות יגיע לרמקולים שלך. הספק אחד ואט הוא הרבה פחות מהמגבר של הרמקול Q Acoustics 2050i הרצפה, שהשתמשנו בו בחלק שלנו למעלה כדוגמה ויכול ליצור רמת לחץ קול של 92 dB במטר. ניתן להכפיל את עוצמת המגבר כדי להגדיל את רמת לחץ הקול של הרמקולים ב -3 dB.

ההמלצה שלי היא לבחור מגבר המסוגל לספק כוח רציף לרמקולים. בעת בחירת מגבר, אתה בדרך כלל בוחר מגבר שיכול לספק פי 1.5 עד פי 2 מהעוצמה הרציפה של הרמקולים שלך.

העוצמה והגודל של הרמקול שאתה בוחר למגבר שלך תלוי ביישום ובמחיר. עדיף לבחור את הרמקולים שלך בהתאם למפרט הרמקולים שלך, כך שתוכל לבחור את ההספק המינימלי שהמגבר שלך צריך.

עבור מגברי שטח

דגמי מצב מוצק ויחידות משולבות עם הספק נמוך יותר (10-30 וואט) ורמקולים קטנים יותר (8-10 רמקולים) הם לרוב קטנים יותר ממגברי צינורות הנמצאים ברשת. עבור חזרות או הופעות במקומות קטנים יותר, שקול דגמי צינורות או מגברים משולבים בהספק ממוצע של 50 וואט ו -12 רמקולים לצליל מלא.

גודל המגבר האמיתי למקום בו אתה משחק יעזור לך לקבוע את הכוח, ההספק והגודל הדרושים של הרמקולים. התצורה הספציפית של המגבר הנדרש דורשת התבוננות במספר הערוצים הקובעים את מספר הרמקולים ואת עוצמת המגבר.

אני מחפש מגבר אחד דו ערוצי אחד לפחות שיכול להפעיל את הרמקולים השמאליים והימניים. מגבר דו ערוצי הוא הפתרון המעשי ביותר כאשר אתה רק צריך להפעיל זוג רמקולים בודדים.

אפשרות נוספת

היא דו-אמפר, הדורשת שני מגברי כוח סטריאו כאשר יש לך מקלט רב-ערוצי עם ערוצים רזרביים וכבלים נוספים. לדוגמה, מגבר סטריאו עם שני מסופי רמקולים הנקראים אזורים A ו- B (1 ו- 2) מאפשר להפעיל שני זוגות רמקולים בו זמנית בחדרים שונים, אך הדבר יכול להשפיע לרעה על הביצועים אם העוצמה של המגברים היא מחולק בכמה אופנים. אם יש לך צרכי צליל חיים מתקדמים יותר ומחפשים אופציה ניידת, ייתכן שתגלה שניתן לשלב לוח מיקס כוח עם רמקולים מופעלים עם מגבר, דבר המבטל את הצורך במגבר עצמאי.

מי שרוצה להימנע מרכישת מגבר משלו למערכות הכריזה שלו יכול להסתמך על רמקולים בעלי עוצמה, כמו גם על מגברים משולבים למארזים שלהם.

מגברי משולבים משלבים מגבר רמקול עם מגבר הספק. מגברים מקדימים מעצבים את הצליל של גיטרה, בעוד מגברי הספק דוחפים את הצליל מתוך רמקול.

 

Related Post