psagotshapir.co.il משרות וחינוך מה הקשר בין מהירות אתרי אינטרנט ו- SEO

מה הקשר בין מהירות אתרי אינטרנט ו- SEO




ישנם מאמרים ומחקרים רבים המסבירים כיצד מהירות הדף משפיעה על קידום אתרים וכיצד להשיג 100% PageSpeed Insights כדי לשפר את מהירות האתר ולהשיג יותר המרות. הליבה המתגלגלת של האינטרנט היא קריטית, והשילוב של מהירות העמוד עם גורמי דירוג במשך יותר מעשור הוא אינדיקציה מוצקה לכך שלגוגל אכפת מחוויית המשתמש של האינטרנט.

למרות שאנו נוטים להתמקד בהשפעה של מהירות דף איטית על מבקרים אנושיים אמיתיים

ההתחשבות של גוגל בעובדה זו באלגוריתם הדירוג שלה היא צד נוסף בדף מטבע המהירות. Google מציינת את מהירות הדף כאחד האותות המשמשים באלגוריתם שלה לדרג דפים. ישנן מספר דרכים למדוד את מהירות הטעינה של דף אינטרנט.

מהירות הטעינה של דף אינטרנט

היא הזמן שלוקח לדפדפן שלך לבקש את הדף ולחזור הבייט הראשון של הנתונים מהשרת. מהירות הדף מתארת את זמן הטעינה של דף כזמן הנדרש לצפייה בתוכן של דף מסוים, והזמן מהבייט הראשון לבייט הראשון הוא כמה זמן לוקח לדפדפן לקבל את הבייטים הראשונים של מידע מה- שרת אינטרנט. מהירות האתר היא זמן הטעינה הממוצע של אתר המבוסס על מהירות העמוד עבור קבוצה של מספר עמודים.

מהירות הטעינה של דף מוגדרת על ידי גורמים שונים

כגון שרת הדפים, גודל העמוד ודחיסת התמונה. כגורם דירוג, זמן טעינת הדפים אינו מעמיד אותך בראש ה- SERP, אך מהירויות איטיות יכולות לעכב אותך בדירוג. מהירות טעינת הדפים נקבעת על ידי מספר גורמים, כולל שרת האינטרנט, גודל העמוד, דחיסת התמונה וכו '.

עכשיו שאתה מבין מה מהירות הדף וכיצד

הוא משפיע על דירוג האתר, הגיע הזמן להעמיד את הדפים שלך במבחן ולראות כיצד הם פועלים. מכיוון שגוגל ממשיכה לתגמל דפים ידידותיים עם חוויות חיוביות של דפים, SEO שלך צריך להתמקד בשיפור מהירות הדף שלך. למרות שאין שינויים מיידיים המשפיעים על זמן הטעינה של הדפים שלך, חשוב שתהיה לך תצוגה מדויקת של מהירות הדף.

במחקר מעמיק שבדק 11.8 מיליון מדדים בתוצאות החיפוש של Google

10% הדפים המובילים והדפים המדורגים הגבוהים ביותר בחיפוש ספציפי היו אלה עם מהירות הדף המהירה ביותר. אישרנו תוצאה זו במחקרים אחרים שדרגו אתרים עם זמן הטעינה המהיר ביותר של הדף מהבייט הראשון (TTFB). למרות ש- TTFB מהווה גורם דירוג משמעותי, עדיין חשוב לשפר את זמן טעינת הדפים במהירות האפשרית עם רכיבים אחרים של מהירות האתר.

בשנת 2010 הכריזה גוגל כי

היא תכלול את מהירות העמוד כאחד מגורמי הדירוג באינדקס החיפושים שלה. ואכן, גוגל הפכה את מהירות הדף לחלק מאלגוריתם הדירוג שלה בשנת 2010, מכיוון שזמן הטעינה הוא קריטי לחוויית המשתמש. צוות Unbounce מצא שלרוב המכריע של הנשאלים לקח יותר מחמש שניות לטעון 85% מהאתרים, שזה הסטנדרט של Google למהירות דף הנחיתה ב- 3G.

בשנת 2017

גוגל הודיעה כי היא תתחשב יותר במהירות הדף על ידי הכללת מהירות אתרי הסלולר בדף הראשון של דפי האינטרנט שלה והתאמה אישית של דירוגים לאתרי מובייל. גוגל גם הכריזה על תוכניות לשפר את האופן שבו היא משלבת את חוויית הדף בדירוג על ידי יצירת אות חדש המשלב גורמי חוויית דף עם ידידותיות לנייד – מפתח Webmetric מפתח מספיק גדול כדי להיות מרוצה מספיק כדי לצייר את הקלט הראשון של עיכובים ושינויים בפריסה מצטברת. מבט על הקשר בין מהירות הדף לדירוג SEO מראה כי אתר או דף רב עוצמה יכולים להשפיע לטובה על הדירוג.

עוד אות UX חשוב שקשור למהירות האתר הוא הזמן שבין הפעלות הדף לשיעור היציאה (כלומר שיעור היציאה).
למידע נוסף בתחום של ביזאפ כדאי לבקר ב- bizzapp.co.il

קל לבלבל בין מהירות הדף לבין מהירות האתר (או במילים אחרות

אופטימיזציה לאתר), המתייחס לזמן הטעינה הממוצע של יותר מדף לדוגמא באתר מסוים. התרשים שלהלן מראה כמה דפים באתר נמצאים מתחת למהירויות הטעינה האידיאליות. זה חייב להיות מהירות הטעינה של דפים בודדים המותאמים לטעינה מהירה מכיוון שיכול לקחת זמן מה לעבד אם זמן התגובה של השרת איטי.

כדי לטעון למקום הנחשק העליון הזה של דף Google, מהירות הדף שלך חייבת להתאים לזמן הטעינה של 10 הדפים האורגניים המובילים בתוצאות. לא הבנו שזה עניין עד שהתחלנו לחקור את זמני טעינת הדפים, אך אנו נמצאים בתהליך של חשיפת גורם מהירות מסוים בו משתמשת Google להערכת האתר שלך.

על ידי התבוננות בנתונים ומעקב אחר התנהגות המשתמש בפועל

תוכל לכבות לקוחות ולהבין טוב יותר את המתאם בין מהירות הדף לשיעורי ההמרות. הגדלת מהירות העמודים משפרת את חווית הלקוח, מגדילה את הסיכויים שהלקוחות המומרים שלך יחזרו לאורך זמן ומגדילים את שיעור ההמרות וההכנסות הכוללות שלך.

למשל

כמה מועיל שאתה לא צריך להסתמך על בדיקת מהירות Ubersight כדי לספק את הנתונים הדרושים לך כדי לטעון את הדף ולתת לו להשפיע על הדירוג שלך ב- Google. כלי הדיווח SEO Hang Out של Google Lighthouse מעריך וממליץ על שינויים המשפיעים על מהירות העמוד.

אנשים צריכים להבין שקידום אתרים ואופטימיזציית מהירות אתרים עובדים יחד עם אותה מטרה

לספק את החוויה הטובה ביותר האפשרית ותשובות שימושיות לשאילתות החיפוש שלהם בדפים מהירים ומאובטחים. התוצאות מציעות דרך להגדיל את מהירות האתר שלך לנייד, כמו גם להגיע ל- SEO ולהשוואות בתעשייה כדי לראות את ביצועי האתר שלך מול המתחרים.
למידע נוסף אודות מה הקשר בין מהירות אתרי אינטרנט ו- SEO ומי לא כאן נא לבדוק ב- milokan360.co.il
למידע מורחב בתחום של מה הקשר בין מהירות אתרי אינטרנט ו- SEO ובראל לייף יש לבדוק ב- barellife.co.il

למידע נוסף על מכללת נס ומה הקשר בין מהירות אתרי אינטרנט ו- SEO נא לבדוק ב- ness-college.co.il

ערכי המהירות החדשים של הנייד מבוססים על נתוני חוויית משתמש אמיתיים ולוקחים בחשבון גורמים רבים

כולל הקשר בין מהירות הדף ושיעורי ההמרה הפוטנציאליים. לקחתי 10 המרות קמעונאיות המבוססות על מילות מפתח שפועלות באתר מסוים ממבחן מהירות הדפים של גוגל ובדקתי את המתאם בין מהירות לדירוג.

Related Post

מבחן התאמת מקצועמבחן התאמת מקצוע



הקדמה: מהו מחוון סוג מאיירס-בריגס? ה-Myers-Briggs Type Indicator (MBTI) הוא שאלון דיווח עצמי אינטרוספקטיבי שנועד לציין העדפות פסיכולוגיות באופן שבו אנשים תופסים את העולם ומקבלים החלטות. ה-MBTI מודד ארבע דיכוטומיות

נושאים מרכזיים הנלמדים בקורס ריענון בעבודה בגובהנושאים מרכזיים הנלמדים בקורס ריענון בעבודה בגובה



בכדי לקרוא מידע בנושא של נושאים מרכזיים הנלמדים בקורס ריענון בעבודה בגובה כדאי לבקר ב- sharsafety.com פוסט זה בבלוג מספק דיון מקיף בנושאי מפתח שנלמדו במהלך קורס רענון על עבודה