psagotshapir.co.il חדשות, מדיה ופרסומים מה המסמכים שצריך לדרכון רומני

מה המסמכים שצריך לדרכון רומני




אם יש לכם ילדים ואתם רוצים גם לקבל עבורם אזרחות רומנית, תצטרכו לצרף את המסמכים שלהם בבקשת האזרחות. אם אתה גר בחו"ל, אתה יכול להגיש בקשה להשבת אזרחות רומנית בנציגויות הדיפלומטיות או הקונסולריות של רומניה במדינה שבה אתה גר או מתגורר. לאחר קבלת תעודת אזרחות, יהיה צורך לקבל תמליל מסמכי מצב אזרחי (תעודת לידה / נישואין) מהמשרד למעמד האזרחי ברומניה.

אם אתה כבר אזרח

נציע לך הצעה לפענח את מסמכי המצב האזרחי שלך, שהוא שלב חובה בקבלת דרכון רומני. נוכל להכין עבורכם במקצועיות ובצורה מסודרת את כל המסמכים הדרושים לקבלת אזרחות רומנית. אנו מוכנים לייעץ לכם בנושא הגירה לרומניה, וכן לסייע בהכנה ושיקום כל המסמכים הדרושים להגשה למשרד המשפטים של רומניה.

רכישת האזרחות מובטחת בחוק האזרחות הרומני מס' n

על פי חוק 21/1991, כל הילדים שנולדו להורים רומנים ברומניה או בחו"ל מקבלים אזרחות רומנית בלידה וכפופים לחוק 248/2005 בנושא נסיעות קטינים. אם ילד (מתחת לגיל 18) נוסע עם הורה או מישהו אחר מלבד ההורה, שומרי הגבול הרומניים יכולים לבקש הצהרות הסכמה מאושרות מההורה הנעדר, גם אם לילד יש גם אזרחות של מדינה אחרת. ולהציג את הדרכון שלך ביציאה מרומניה.

אם אתם מבקשים ויזה בשמו של ילד מתחת לגיל 18

יש להביא את תעודת הלידה של הילד ומסמך המעיד על זהות הורי הילד. עליך לספק דרכון או תעודת נסיעה אחרת המכילה לפחות שני עמודים ריקים. זה חייב להיות תקף לפחות 3 חודשים לאחר עזיבת האיים הקריביים.
למידע נוסף על מה המסמכים שצריך לדרכון רומני כדאי לגשת לאתר law-center.co.il

ודא שהדרכון שלך תקף לנסיעה לפני הזמנת הטיול

וחדש אם נגמר לך הזמן. 3 החודשים הנדרשים ליציאה מהארץ חייבים להיות בתוך 10 שנים מתאריך הנפקת הדרכון. בכניסה או יציאה מרומניה, פקיד ההגירה יבדוק כמה זמן היית ברומניה ללא ויזה במהלך 180 הימים עד למועד בדיקת הדרכון שלך.

בעלי דרכון רומני המעוניינים לנסוע למקסיקו לחופשה אינם בעלי ויזה ויכולים לשהות במדינה עד 180 ימים. רומנים יכולים להיכנס לארה"ב עם דרכון שיפוג בחצי השנה הקרובה, בתנאי שיש להם אשרת כניסה תקפה לארצות הברית.

הדרכון הרומני שלך עומד לפוג או שאולי פג תוקפו, אין זה אומר שפג תוקפו של הויזה התקפה שלך לארה"ב. אתה יכול גם להשתמש בדרכון רומני חדש ובדרכון רומני שפג תוקפו המכיל ויזה לארה"ב עדיין בתוקף כדי לנסוע לארה"ב. עם זאת, אם פג תוקפו של הדרכון שלך בזמן שהות בארצות הברית, עליך להגיש בקשה לדרכון חדש בקונסוליה הרומנית הקרובה ביותר.

אתה זכאי להשתתף בתוכנית ויתור ויזה אם אתה אזרח של מדינה שבה פועלת תוכנית ויתור ויזה

יש לך דרכון קריא במכונה, נוסע בעבודה זמנית או עוסקת בפחות יותר מ-90 יום, עומדים בדרישות אחרות של התוכנית וקיבלו אישור באמצעות אישור הנסיעה של המערכת האלקטרונית (ESTA).

אם הויזה שלך עדיין בתוקף

אתה יכול להשתמש בשני דרכונים (דרכון ישן ודרכון חדש) כדי לנסוע לארצות הברית כל עוד הויזה תקפה, שלמה, וסוג הויזה המתאים הנדרש עבור הראשי שלך מטרת הנסיעה. בהתאם לדרישות הנסיעה של מדינות שנגן, אם אתה עובר בשדה התעופה של שנגן, אנא וודא שלדרכון האמריקני שלך נותרו לפחות שלושה חודשים בתוקף לאחר עזיבת רומניה. שימו לב שביקורכם ברומניה אינו נחשב לתקופת 90 הימים ללא ויזה באזור שנגן, ולהיפך, מכיוון שרומניה אינה חברה באזור שנגן. רומניה אינה חברה באזור שנגן, אך אשרת שנגן מרובת כניסות תקפה יכולה להיכנס, לשהות ולעבור בתוך רומניה או דרכה, בתנאי שמספר הכניסות ו/או השהות לא נוצל.

כל אזרחי האיחוד האירופי חייבים להגיש בקשה לויזה לפני הנסיעה למצרים. אינך צריך ויזה אלקטרונית אם זמן הנסיעה הוא פחות מ-48 שעות, אך עליך להציג את כרטיס הטיסה שלך ותמיד להחזיק את הדרכון שלך איתך. אולי אפשר לצאת משדה התעופה, אבל תמיד עם המסמכים הדרושים. אתה יכול גם לבדוק עם ספק התחבורה או סוכנות הנסיעות שלך אם הדרכון ומסמכי הנסיעה שלך עומדים בדרישות שלהם.

אם אתה מתכוון לעבוד ברומניה

עליך להירשם במשרד ההגירה הרומני. דרכון רומני הוא מסמך מעבר בינלאומי המונפק לאזרחים רומנים ויכול לשמש גם כהוכחה לאזרחות רומנית. הדרכון לא רק מאפשר לבעל נסיעות בינלאומיות ומשמש כתעודת אזרחות רומנית, אלא גם מקל על תהליך הסיוע לקצינים קונסולריים רומנים בחו"ל או ממדינות אחרות החברות באיחוד האירופי בהיעדר קונסוליה רומנית במידת הצורך. נכון לאפריל 2021, לאזרחים רומנים הייתה גישה ללא ויזה או נטילת ויזה עם הגעתם ל-174 מדינות וטריטוריות, מה שהפך את הדרכון הרומני למקום ה-15 מבחינת חופש התנועה.

זרים שהגיעו לארץ נדרשו לקבל ויזה מהקונסוליה הרומנית

שזמינה באגי, שם מוציאים לאחר מכן דרכונים שניתן להשתמש בהם בכל מקום במדינה. החוק נבנה בסעיפים XI, כך שהדרכון הופך למכשיר משפטי לאומי לשימוש כאשר הרומנים יוצאים לחו"ל. היה צורך להתאים את הרשויות המופקדות על הנפקת דרכונים להפצת מסמכי נסיעה רומניים עם הסטנדרטים הבינלאומיים כדי שיהיו דומים לאלו שהונפקו על ידי מדינות אחרות.

אתה צריך להוכיח את הקשר שלך עם מסמכים

אבל אתה עדיין יכול לקבל את תעודת הלידה של בן המשפחה שנפטר כדי לקבל אזרחות רומנית ודרכון. לאחר סיום המסמכים, תגיש אותם לשגרירות רומניה בארצך. כדי לקבל את רשותם, עליך לקבל ייפוי כוח מאושר על ידי שגרירות רומניה בארצך. הם עשויים לומר לך שאתה צריך מסמכים בסיסיים על עצמך, כולל תעודה המוכיחה שאתה לא עבריין ודברים אחרים.

 

Related Post

מה זה הקלות לפסיכומטרי?מה זה הקלות לפסיכומטרי?



הקדמה: מהי הקלה בפסיכומטרי? הקלה פסיכומטרית היא תופעה פסיכולוגית שאנשים חווים כאשר הם מסוגלים לחלוק את מחשבותיהם או רגשותיהם עם אחרים. זה נעשה לרוב באמצעות אמנות, כתיבה או צורות אחרות

איך לזהות תמונות טרנדיות לביתאיך לזהות תמונות טרנדיות לבית



מבוא: אנשים רבים מפחדים מהטרנדים העדכניים ביותר בבתיהם. עם זאת, לא תמיד קל לזהות אילו טרנדים הולכים להיות פופולריים בעתיד. מאמר זה יספק כמה טיפים כיצד תוכלו לזהות תמונות שהן