psagotshapir.co.il משרות וחינוך מבחן התאמת מקצוע

מבחן התאמת מקצוע




הקדמה: מהו מחוון סוג מאיירס-בריגס?

ה-Myers-Briggs Type Indicator (MBTI) הוא שאלון דיווח עצמי אינטרוספקטיבי שנועד לציין העדפות פסיכולוגיות באופן שבו אנשים תופסים את העולם ומקבלים החלטות.

ה-MBTI מודד ארבע דיכוטומיות שונות: 1) מוחצנות מול מופנמות, 2) חישה מול אינטואיציה, 3) חשיבה מול תחושה ו-4) שיפוט מול תפיסה.

אנשים שמעדיפים להתמקד בעולם החיצוני מסווגים כמוחצנים, אלו שמעדיפים להתמקד בעולמם הפנימי הם מופנמים; אנשים שמעדיפים לקלוט מידע דרך החושים שלהם הם טיפוסי חישה בעוד אלו שמעדיפים לחשוב על אפשרויות ורעיונות הם טיפוסים אינטואיטיביים; טיפוסי רגשות מייחסים חשיבות רבה יותר לרגשות אישיים מאשר להיגיון אובייקטיבי בעוד שסוגי חשיבה מייחסים חשיבות רבה יותר לאובייקטיביות

האינדיקטור של מאיירס-בריגס הוא שאלון פסיכומטרי שנועד למדוד העדפות פסיכולוגיות באופן שבו אנשים תופסים את העולם ומקבלים החלטות.

ה-Myers-Briggs Type Indicator (MBTI) הוא שאלון פסיכומטרי שנועד למדוד העדפות פסיכולוגיות באופן שבו אנשים תופסים את העולם ומקבלים החלטות. זה ממיין אנשים לאחד מ-16 טיפוסי אישיות, שלכל אחד יש קבוצה משלו של חוזקות וחולשות.

מבוא: מהו מבחן Wonderlic

מבחן Wonderlic הוא מבחן בן 50 שאלות, 12 דקות שנועד למדוד את האינטליגנציה הכללית של האדם.

מבחן כוח האדם של Wonderlic פותח לראשונה בשנת 1936 על ידי Eldon F. Wonderlic, והוא משמש להערכת יכולתם של עובדים פוטנציאליים ללמידה ולפתרון בעיות במגוון עיסוקים. המבחן תורגם ליותר מ-20 שפות והוא מנוהל ברחבי העולם.

מבחן היכולות הקוגניטיביות של Wonderlic (WCAT) הוא גרסה מתוקנת של מבחן אנשי הצוות המקורי של Wonderlic (WPT), אשר נוצר על ידי אלדון פ. וונדרליק, PhD. ה-WCAT מודד יכולות קוגניטיביות הנחשבות חיוניות להצלחה בעיסוקים רבים: הבנה מילולית, חשיבה מתמטית, תפיסת יחסים מרחביים וזיכרון.

מבחן Wonderlic הוא מבחן מיומנויות קוגניטיביות המשמש להערכת האינטליגנציה והיכולת של אדם. זה נועד להיות דרך מהירה, קלה והוגנת להעריך את יכולתו של אדם לחשוב במהירות ולפעול במהירות. המבחן מכיל 50 שאלות שנועדו למדוד את היכולות הקוגניטיביות של הפרט.

מבחן Wonderlic פותח בשנת 1936 על ידי אלדון וונדרליק כאמצעי להערכת כשירותם של עובדים פוטנציאליים ללמידה ופתרון בעיות במגוון רחב של עיסוקים. המבחן נקרא במקור "מבחן כוח האדם המופלא" (WPT).

הוא תורגם ליותר מ-20 שפות, כולל ספרדית, צרפתית, סינית, יפנית, הולנדית ופורטוגזית.

ה-WPT תורגם

הסבר כיצד להשלים מבחן אישיות MBTI

ה-Myers-Briggs Type Indicator (MBTI) הוא שאלון פסיכומטרי שנועד למדוד העדפות פסיכולוגיות באופן שבו אנשים תופסים את העולם ומקבלים החלטות. ה-MBTI נבנה על ידי קתרין קוק בריגס ובתה, איזבל בריגס מאיירס.

ה-MBTI מודד ארבעה ממדי אישיות שלפי האמונה מראים את העדפותיו של אדם באופן שבו הוא מתקשר עם העולם:

1. אקסטרברסיה לעומת מופנמות: האם אתה מעדיף להתמקד בעולם החיצוני של אנשים ודברים, או במחשבות הפנימיות שלך?

2. חישה מול אינטואיציה: האם אתה מעדיף להתמקד בעובדות ובפרטים או במשמעויות ואפשרויות?

3. חשיבה מול תחושה: האם אתה מעדיף לקבל החלטות על סמך היגיון וניתוח אובייקטיבי, או על סמך ערכים אישיים

מבחן האינדיקטור של מאיירס-בריגס הוא מבחן אישיות המנסה לסווג אנשים ל-16 סוגים שונים של אישים. מבחן מאיירס-בריגס נוצר על ידי קתרין קוק בריגס ובתה איזבל בריגס מאיירס בשנות ה-40.
למידע מורחב אודות מבחן התאמת מקצוע יש לבקר באתר logipass.net

על מנת להשלים את מבחן האישיות של MBTI, יש לענות על סדרת שאלות שנועדו לקבוע איזה סוג אישיות יש להם. ניתן לגשת למבחן בכתובת https://www.16personalities.com/.

מהי רמת הכישרון שלך? גלה על ידי ביצוע בדיקות אלה!

מבחן ההתאמה המקצועית הוא כלי המאפשר לך לגלות את רמת הכישרון שלך. זהו חלק חשוב בתהליך הגיוס למעסיקים ויכול לעזור לכם למצוא את הקריירה המתאימה לכם ביותר.

מבחני כישורים משמשים לעתים קרובות על ידי מעסיקים כדי להעריך את התאמתו של מועמד לתפקיד מסוים וכדי לחזות כיצד הם עשויים לפעול בעתיד. לפעמים הם נקראים "מבחני כישורים" מכיוון שהם מודדים את היכולות או הכישורים הטבעיים של מישהו, ולא את כישוריו או כישוריו הנרכשים.

ישנם סוגים רבים ושונים של מבחני התאמה, שכל אחד מהם נועד להעריך היבטים שונים של היכולות של האדם. סוג המבחן הנפוץ ביותר הוא מבחן IQ, המודד אינטליגנציה באמצעות משימות חשיבה מילולית ומספרית. סוגים נפוצים אחרים של מבחני כישורים כוללים אישיות, יכולת מרחבית,

מבחני הערכת רמה חכמה הם קבוצה של מבחנים המודדים את הכישורים והכישורים של אנשים. מבחנים מסוימים נועדו למדוד את האינטליגנציה הכללית, בעוד שאחרים מיועדים למדידת כישורים ספציפיים כמו מתמטיקה, שפה, יכולת מרחבית וכו'. מבחנים אלה יכולים לשמש הורים או מחנכים כדי להעריך את היכולות של ילדיהם או ככלי הדרכה לקריירה על ידי תלמידים או אנשי מקצוע .

המבחנים זמינים בפורמט PDF וניתנים להורדה מאתר זה. ניתן לרכוש אותם גם בצורת עותק מודפס בעלות סמלית אם מישהו מעדיף זאת.

Related Post

נושאים מרכזיים הנלמדים בקורס ריענון בעבודה בגובהנושאים מרכזיים הנלמדים בקורס ריענון בעבודה בגובה



בכדי לקרוא מידע בנושא של נושאים מרכזיים הנלמדים בקורס ריענון בעבודה בגובה כדאי לבקר ב- sharsafety.com פוסט זה בבלוג מספק דיון מקיף בנושאי מפתח שנלמדו במהלך קורס רענון על עבודה

מה הקשר בין מהירות אתרי אינטרנט ו- SEOמה הקשר בין מהירות אתרי אינטרנט ו- SEO



ישנם מאמרים ומחקרים רבים המסבירים כיצד מהירות הדף משפיעה על קידום אתרים וכיצד להשיג 100% PageSpeed Insights כדי לשפר את מהירות האתר ולהשיג יותר המרות. הליבה המתגלגלת של האינטרנט היא