psagotshapir.co.il כלי רכב הצעקה האחרונה במסיבות הרווקים והרווקות? אקדח שמפניה עוצמתי

הצעקה האחרונה במסיבות הרווקים והרווקות? אקדח שמפניה עוצמתי




אם אתה חושב שזה מספיק לרסס שמפניה בצורה רגילה לפתיחת מסיבה, יוצרי אקדח השמפניה הראשון בעולם ישמחו לדבר איתך כמה מילים. אקדח שמפניה הלילה הנוסף, המכונה "בועות, לא כדורים", אינו מזיק, אך אם אי פעם לקחת ספריי שמפניה, אני יכול לאשר שאלכוהול אינו חוויית העיניים המהנה ביותר במסיבה, וגם לא נשק מסוגל להטעין בקבוק מגנום ממותג שמפניה.

אנו גרים באזור שבו מסיבות הקיץ הן אגדיות ומסיבות סובבות סביב חביות ומשקאות

כך שאם אתה לא בחתונה, צלוי בשמפניה בזמן שאתה שם. Ketel הוא זה שאירח את המסיבה שלאחר הגלובס במגדל סאנסט בזמן האחרון. השנה אאודי התחברה עם וו. בשנה שעברה התחרו השניים במירוץ ראש בראש ביום חמישי עמוס, במהלכו ערכה אודי מסיבה משלה בצקוניס הסמוכה.

מאז שזכה בגלובוס הראשון שלו בשנה שעברה

שקוף הוכיח שהוא שחקן מסיבות במיטבו. דו"ח מסיבת Thewraps הוא המדריך האולטימטיבי לטובים ביותר ומזמין אתכם מאחורי הקלעים של טלוויזיה וקולנוע לחגוג את גלובוס הזהב. טיול בארצות הברית עוסק במפגש וחגיגה עם הרבה מאוד אנשים גאים לשתות בירה.

כאשר ריקי גרבייס תחזור לגלובוס הזהב ב -10 בינואר, הוליווד תהיה עסוקה בסוברות שמפניה. דו"ח מסיבת TheWraps יהיה כאן כדי לעדכן את סוף שבוע גלובוס הזהב עם כיסוי מסיבות בזמן אמת.

אגב

זה דור של שותים, וזה מסורת לשמור על מכסה על דברים, למשל, בפסטיבלי ספורט, ואנשים רבים גאים בכמה משתמשי Wi-Fi יש בערים אחרות בארה"ב. אני נהנה מאלכוהול ושותה כמות מתונה במסיבות והתכנסויות, אבל למדתי את הגבולות והיו לי חברים בכלא בהובר על נהיגה בשכרות, אז אני יודע את הסיכונים.

אם בקבוק שבור זהה לנהג שיכור, אז למישהו אחר יש בעיה. השנה, טום פורד עבד על התקנת פנס מפושטת למהדורה ה -17 של המסיבה באולפני מגזין פאשן. קבוצת יוצרים מעשרת סרטי השנה הטובים ביותר התכנסו בחדר אחד.

Related Post