psagotshapir.co.il פיננסים איך מקבלים הלוואה חוץ בנקאית לכולם

איך מקבלים הלוואה חוץ בנקאית לכולם



אם הגשת בקשה להלוואת דירה בשנת 2007, רוב הסיכויים שמלווה המשכנתאות שלך יהיה בנק מסורתי המציע לא רק משכנתאות, אלא גם חסכונות וחשבונות שוטפים.

כיום

מוסדות פיננסיים חוץ בנקאיים אשר מלווים אך אינם מציעים שירותים בנקאיים כגון חשבונות צ'קים וחיסכון עומדים מאחורי כמחצית מכלל המשכנתאות שמקורן בארצות הברית. מנתוני 2016 עולה כי שלושת הבנקים הגדולים במדינה – וולס פארגו, ג'יי.פי מורגן צ'ייס ובנק אוף אמריקה – היו אחראים על 15 אחוז מההלוואות ללווים בעלי הכנסה נמוכה. זוהי ירידה ניכרת לעומת שנת 2010, כאשר שלושת הבנקים הללו היוו 32% מכלל הלוואות המשכנתא ללווים בעלי הכנסה נמוכה.

חוץ בנקים היוו 4.8 אחוזים מכלל הלוואות המשכנתא בשנת 2016, על פי נתוני חוק גילוי משכנתא לבית. זו קפיצה גדולה משנת 2007, אז הם היוו 1.9% מהלוואות המשכנתא האמריקאיות.

מסירות מפתח כשמדובר בקבלת משכנתא ממלווה חוץ בנקאי

הלוואת Quicken למשל מציעה דרך קלה יותר לקבל משכנתא מאשר בנק מסורתי לבנים, במיוחד ללקוחות עם פחות נוחים אַשׁרַאי. המלווים החלופיים מציעים מספר אפשרויות הלוואה, כולל הלוואות הון חוזר, מקדמות מזומנים לעוסקים, מימון ציוד, הלוואות לפדיון ופקטורינג.

תלוי באיזה סוג הלוואה אתה רוצה

בפחות מ 24 שעות אתה יכול להחזיק כסף בחשבון הבנק שלך. אם אין לך חשבון בנק או שאתה חושב שאין לך, עדיין יש לך אפשרויות הלוואה. מלווים חוץ בנקאיים, כגון ספקי מימון נכס מסחרי וחברות מיקרו-אשראי, עשויים להיות הדרך הטובה ביותר שעליך לנקוט בהלוואת ה- PPP שלו, תלוי בגורמים מסוימים.

מלווים חוץ בנקאיים

כגון ספקי מימון נכסים מסחריים וחברות אשראי מיקרו, מקבלים גם בקשות להלוואות PPP. כאן תגלה מה אתה צריך לדעת על תהליך הגשת הבקשה למלווה חוץ בנקאי ואילו דרכים מתאימות לעסק שלך. רשימה מלאה של מלווים חוץ בנקאיים המקבלים הלוואות PPP זמינה על פי בקשת פורבס.

Co שוחח עם אלכסנדר כהן

מנכ"ל Liberty SBF, מלווה חוץ בנקאי המטפל בבקשות להלוואות PPP. לקוחות Bluevine קיימים יכולים ליצור קשר עם המלווה המקוון בכדי להכין את בקשת הלוואת ה- PPP שלהם. Fountainhead מקבל בקשות להלוואות PPP, כמו גם הלוואות ראשונות ושניות לחברות מוסמכות, דרך אתר האינטרנט שלה.

תמיכה בהלוואות PPP בסך 28.4 מיליארד דולר לעסקים קטנים בכדי להשאיר את דלתותיהם פתוחות ולשלם לעובדיהם במהלך המגיפה

עומדת לרשות הפונים לראשונה לתוכנית הגנת המשכורת לטובת העסקים (PPP). Newtek מקבלת בקשות להלוואות משיכה ראשונה ושנייה באמצעות אתר תכנית האוצר לעסקים קטנים. המלווים המסחריים מקבלים שוב בקשות מצד שותפים, ו- Lend.io נמצאת בתהליך הגשת בקשות למימון ראשוני ומשני באמצעות ה- SBA.

חוק הסיוע הדו-צדדי של קורונאבי

שהתקבל בשנה שעברה, הקל על הכללים לסלוח להלוואות שלעסקים נחשבים מכבידים מדי. בנקים ואיגודי אשראי מציעים את סבב ההלוואות האחרון, אך ניתן להגיש בקשה גם באמצעות מלווים מחוץ למגזר הבנקאי, כולל חלקם. לחלק מהמלווים יש תנאים גמישים לגבי אופן השימוש בכספים, בעוד שאחרים מאשרים בקשות להלוואות רק אם הכספים משמשים למטרה מסוימת.

לדוגמא

מלווה אחד עשוי לאפשר לך לקחת הלוואה אישית למימון העסק הקטן שלך, בעוד שמלווה אחר עשוי שלא לאפשר לך להשתמש בכסף שאול למטרות עסקיות. זה נכון למצוא מלווה שנוח להלוות לך כסף בדיוק מהסיבה שאתה צריך את זה. אמנם ייתכן שתוכל לקבל הלוואה אישית באשראי, אך חלק מהמלווים עשויים לגבות ריביות גבוהות יותר מאשר מלווה אחר, גם אם האשראי שלך טוב.
לעוד פרטים נוספים בתחום של לוקח הלוואה חוץ בנקאית לכולם מומלץ לבקר ב- loan4u.co.il

כשאתה מחפש מלווה

שקול גורמים אחרים שאינם כלולים בדוח האשראי שלך, כגון היסטוריית התעסוקה שלך, הכנסה, שכר והחזר מס, יתרות חשבונות ויחס החוב להכנסה. כמו ברוב מוצרי האשראי, האפשרויות שלך משתנות בהתאם להיסטוריית האשראי שלך, להכנסה ולמספר גורמים אחרים.

קבלת הלוואה אישית מבלי שיהיה לך חשבון בנק יכולה להיות יקרה ומסוכנת

במיוחד אם אתה לוקח הלוואה מבן משפחה או חבר מהימן. מלווים ייעודיים גובים לעיתים קרובות ריביות ועמלות גבוהות יותר, דורשים ביטחונות ועשויים לפתוח חשבונות בנק.

תראו כמה מלווים מחייבים חשבון בנק למבקשים בעת הגשת בקשה להלוואה אישית

חשבונות בנק ממלאים תפקיד גדול בהלוואות מכיוון שהם נותנים למלווים תובנה לגבי המצב הכלכלי שלך. המלווים רואים בחשבון הבנק של המבקש חתיכת פאזל כאשר הם מנסים להבין כיצד אתה עשוי להחזיר את מה שאתה לווה.

חלק מהמלווים, כגון מלווים ליום המשכורת והכותרות, יתחשבו במועמדים שאין להם חשבון בנק. במקרה הטוב, מלווים חוץ בנקאיים שואפים לעזור לעסק שלך לצמוח מהר יותר מכפי שהוא היה זכאי להלוואה בנקאית.

אם אתה כבר חוב

ייתכן שלא תזדקק להלוואה למימון החזר חוב, דבר שיכול להגדיל את דירוג האשראי שלך ולהגדיל את סיכויי האישור שלך. זו תכונה של שירותי חיבור, המתמחה בסיוע לחברות להתחבר למלווים חלופיים. שותפי שירותי חיבור מציעים שיעורי ריבית ותנאים בהלוואות דומות לאלה בבנק. עכשיו, כשתדעו איזה כישורים אתם זקוקים ואיזה מוצר הלוואה מתאים ביותר לצרכים שלכם, תוכלו להתחיל מהשלב הבא: בחירת מלווה. מלווים רבים מפרסמים רשימה של הענפים המוגבלים שלהם שתוכלו לבדוק לפני הגשת הבקשה. אם אתה בבנק או במלווה גדול, סביר יותר שתאשר בקשת הלוואה.

לא כל המלווים מציעים את השירותים שלעיל

לכן עליך להגביל את החיפוש שלך לאלה המציעים את סוג המימון שאתה מחפש, וככל הנראה לאשר את בקשת ההלוואה שלך על סמך דירוג האשראי שלך. בחרנו את המלווים הטובים ביותר. סקרנו למעלה מ -130 מלווים בכדי ליצור רשימה של ספקים העונים על צרכיהם של עסקים שאינם זכאים להלוואות בנקאיות. לקחנו בחשבון גם את מלכודות ההלוואות הבנקאיות, כמו זמני אספקה איטיים ודרישות תיעוד נרחבות.

Related Post

ינון אריאלי קורס השקעות בשוק ההוןינון אריאלי קורס השקעות בשוק ההון



השקת אפליקציה סלולרית חדשה שתסייע למשקיעים בבורסה לגלות רעיונות למניות רווחיות מוול סטריט. במהלך השנים ד"ר אריאלי עזר לאלפי משקיעים על ידי התמקדות בהשקעות ערך על ידי התבוננות באסטרטגיות. בשנים