psagotshapir.co.il עסקים ותעשייה פיצות בטאבון לאירועים

פיצות בטאבון לאירועים




בשנים האחרונות תעשיית משאיות המזון ראתה פיצוץ במספר תנורי הפיצה בעץ ובתרמילי הפיצה לבנים ומלט. אחת המטרות העיקריות בהקמת בית מרקחת לפיצה בתנור אבן היא לפתור את בעיית המחסור במקום לפיצה גדולה ואיכותית במשאית.

תנורי פיצה ניידים מתחממים תוך מספר דקות ומאפשרים לכם להפעיל את העסק במהירות. זה נותן לך זמן להקים ולהכין את תנור העצים ולחמם אותו למשלוח מהיר וקל של פיצות גדולות ואיכותיות.

יש להכין את העוגות במהירות, כך שתוכלו למלא את שולחנות המזנון שלכם בפיצות חמות. עם פיצה ומספר צדדים תוכלו לשמור בקלות מזנון עד 400 איש במלאי.
למידע נוסף על פיצות בטאבון לאירועים ניתן לגשת לאתר yami.co.il

תנור פיצה עצים זה מותקן על קרוואן בעל ציר יחיד המציע כמעט כל מקום

בנוי על גלגלים כבדים, אתה יכול להחנות את הכיריים בכל מקום שאתה צריך אותו לאירועים שלך. אם האירוע שלכם נערך במקום מרוחק, תוכלו להביא גנרטור או לחבר אותו לשקע רגיל ולבשל במקום שבחרתם. תנור הפיצות הנייד הזה אפשר לי לבשל עד 400 איש באירוע מבלי לצאת מהתנור ולבשל במטבח שלי.

אם אינך זקוק לתנור מסחרי מוסמך של UL

תנור הפיצות בריקים Famosi מסוגל לבשל פיצה מספיק מהר כדי לשמור על מרוצה מהלקוחות שלך. מי ששוקל תנור פיצות גדול יותר למעט יותר מקום במטבח, יצטרך לשקול זאת. להפעלה מבוססת נגרר, תנור זה כולל גם עיצוב קל לשימוש, הניתן להתאמה אישית, עמיד לבצורת ועמיד בפני חום המאפשר לך לייצר מזונות שונים אד-הוק, הדורש דרגות חום שונות.

אם עדיין לא קניתם, ל- PizzzaQue בפיצריה פרונטו יש הרחבה לרגליים המאפשרת לכם לפנות מקום יקר לשולחן ולהציב את התנור איפה שתרצו.

זה נותן יותר מקום לצלחות

שתייה ותבלינים ומסתיר את תנור הפיצה העץ מאחורי לוחות בד. תנורים גדולים יותר בדרך כלל קיבולת גדולה יותר והם יכולים לאפות יותר פיצה, אשר לעתים קרובות מבשל כמה פיצות בבת אחת. תנור זה יכול להתמודד עם עד ארבע פיצות בכל פעם והוא אידיאלי לבישול מספר גדול של אפיית פיצות קטנות, בינוניות וגדולות.

מצד שני, שימוש בתנור עצים אומר שאתה זקוק לעץ רב בכדי לשמור על האש בוערת במהלך האירוע. אם אתה קונה משאית או נגרר ישן שהוסב, ייתכן שתצטרך להזמין את תנור העץ בנפרד אם תצטרך לקנות אותו בנפרד.

אם כבר יש לכם רכב עם יכולת גרירה

נגרר לפיצות כבשן לבנים יכול להיות אופציה טובה לאירוע עם מספר רב של אנשים והרבה מקום. תנור עצים בתנור פיצה הוא מעשי מכיוון שהוא מציע את אותו מקום כמו מכשירי חשמל חוקיים אחרים או שנקבעו, כמו אח.

אם הפעולה שלך צריכה להשתלב במשאית

תהיה מוגבלת במרחב ובאוורור. איטלקית – פיצה מבושלת בתנורים חיצוניים ניידים אינה מותרת, אך בילוי בכל מקום שתוכלו לבשל יהיה ברמה אחרת אם יש לכם תנור פיצה מעץ שמוכן לבשל, לאפות, לצלות ולטגן כל אוכל שרק תרצו.

כאשר מגיעים הרבה אנשים

הטכניקה הזו היא הטובה ביותר אם אתה חושב שאתה צריך לבשל את הפיצה בפחות מחמש דקות. כאשר אתם מארחים אירוע, תנור בוער לאט הוא בסדר מכיוון שהאורחים אינם רשאים לצפות לאוכל בעת ההגעה. בדוק אם מישהו יכול לעזור להביא את הפיצה המוגמרת לשולחן כדי שתמקד את תשומת לבך בבישול.

נעזור לכם להפוך את האירוע שלכם לאירוע יוצא מן הכלל עם פיצות טעימות שתוכלו לבחור מראש. שלחו לנו אימייל וספרו לנו איזה סוג של פיצה תרצו לאכול באירועים שלכם ונעדכן אתכם!

בחרו מתוך חמש פיצות שונות ובחרו את הפיצה הרכה לבחירתכם לאירוע שלכם. פיצה בסגנון איטלקי עם קרום איטלקי טעים, אפויה ועם פרופיל טעם עשיר, חריף וחריף – אך לא חריף מדי.

בכל אפשרות תפריט בבר הפיצה

האורחים בוחרים את התוספות והרטבים שלהם להכנת פיצה המיוחדת להם. תנו לאורחים שלכם את ההזדמנות להכין פיצה נפוליטנית בהתאמה אישית בעצמם, שתיאפה בעוד כ 90 שניות, ותהיה לכם האפשרות "לעצב" אותה בעצמכם.

אנו משתמשים בקמח איטלקי מיובא להכנת בצק פיצה המהווה את האיזון המושלם של כרית ועיס שאתה רוצה בפיצה עם עצים

הבצק מיוצר על פי אותו מתכון של פיצות נפוליטניות, ומלואו מיטב הקמח האיטלקי, רוטב הפיצה הטרי, מוצרלה טרייה ביתית ובזיליקום מגודל מקומי ומשופר במגוון רחב של מוצרים איכותיים. אנו משקיעים זמן ומאמץ בכל רכיב במתכון ואיכות האומנות באה לידי ביטוי במוצר המוגמר. תנור העצים שלנו מאפשר לנו לייצר תנור – פיצה מוכנה עם החומרים הטובים ביותר והאיכותיים ביותר.

Related Post

מתנות עם משמעות לעובדים וללקוחותמתנות עם משמעות לעובדים וללקוחות



תן ללקוחות שלך שובר מתנה למסעדה או לחנות המועדפים עליהם או משהו שקשור לתחביב שלהם. אתה יכול לחלק כמה לקוחות אתה צריך לקנות מתנות וכמה אתה מוציא על כל מתנה.

איפה מוצאים מנעולן זולאיפה מוצאים מנעולן זול



הצוות של מנעולנים זולים בבאר שבע, ואפילו באשדוד נוצר במטרה לסייע ללקוחות לחזור לחייהם הרגילים במחיר סביר. החברה שלנו היא בבעלות משפחתית ואנחנו יודעים כמה זה יכול להיות מעצבן כשננעלים