psagotshapir.co.il Uncategorized כמה זמן מחזיק הרמת חזה?

כמה זמן מחזיק הרמת חזה?




מהו ניתוח הרמת חזה?

הרמת חזה היא הליך כירורגי שמעלה ומעצב מחדש את השדיים. המנתח מסיר עודפי עור ורקמות וממקם מחדש את הפטמה על השד המורם.

ניתוח הרמת חזה יכול להיעשות בדרכים רבות ושונות, בהתאם למה שאתה רוצה להשיג. הגישה הנפוצה ביותר היא חתך שנעשה מתחת לשד, סביב העטרה או שניהם. לאחר מכן המנתח מסיר עודפי עור ורקמות מתחת לזרוע ולאורך דופן החזה כדי להדק עור רפוי באזורים אלה.

הניתוח נמשך כשעתיים, אך לוקח לפחות כמה ימים עד שתוכל לחזור לעבודה או לחדש את הפעילות הרגילה שלך.

ניתוח הרמת חזה הוא הליך כירורגי המעצב מחדש ומרים את השדיים. ניתן לעשות זאת על ידי הסרת עודפי עור, שומן ורקמות מהשדיים או על ידי החדרת שתלים להעלאת השדיים. ניתוח הרמת חזה מבוצע בדרך כלל כדי לשפר את מראה השדיים הנפולים, להחזיר מראה צעיר יותר לשדיים הנפולים או לתקן אסימטריה בין שני השדיים שלך.

התוצאות של ניתוח הרמת חזה הן לאורך זמן. עם זאת, חשוב לציין כי ייתכן שיהיה צורך להחליף שתלי חזה כל 10-15 שנים.

מבוא להרמת חזה ולמה לצפות

הרמת חזה יכולה להיעשות בשתי דרכים, או עם שימוש בשתלים או בלי. חשוב לציין שהרמת חזה אינה מבטיחה את הרמת החזה.

הרמת חזה נעשית על מנת לשפר את מראה השדיים הנפולים על ידי הסרת עודפי עור והידוק הרקמה שמסביב, מה שעשוי לכלול גם הסרה של עודפי שומן, אם תרצה בכך.

משך הרמת החזה משתנה ממטופלת למטופלת ותלוי בכמה עור צריך להסיר וכמה זמן לוקח לתאי עור חדשים לצמוח שוב יחד לאחר הניתוח.

ניתוח הרמת חזה נעשה על מנת לשפר את הצורה, המיקום והגודל של השדיים. זה נעשה גם כדי לתקן שדיים נפולים.

ניתוח הרמת חזה יימשך לכל החיים. ניתוח הרמת חזה יכול להתבצע בנשים בכל גיל ואין לו תופעות לוואי משמעותיות.

הרמת חזה מבוצעת לרוב אצל נשים שילדו ילדים או שעוברות גיל המעבר ומבחינות שהחזה שלהן איבד נפח או גמישות.

מהם סוגי הרמת חזה?

הרמת חזה היא סוג של ניתוח קוסמטי שנועד לשפר את הצורה והגודל של שדי האישה. ניתן לעשות את ההליך לתיקון שדיים נפולים, או לשיפור הצורה של שדיים אסימטריים.

ישנם 3 סוגים של הרמת חזה:

-הרמת החזה האנכית: טכניקה זו משמשת במטופלים עם חזה צנוח או כאלו שעברו ירידה במשקל. החתך נעשה סביב הפטמה והוא עשוי גם להתרחב עד לקפל השד.

-הרמת החזה בדוגמת העוגן: טכניקה זו משמשת כאשר אין צורך בשתל, אך ישנם שדיים נפולים או אסימטריים. החתך ייעשה סביב הפטמה ויימשך למטה עד ממש מתחת לקפל השד.

-המסטופקסי החד-שלבי: טכניקה זו משמשת כאשר אין צורך בשתלים, אך יש שדיים נפולים או אסימטריים. זה יכול לשמש גם בחולים עם חזה צנוח שיש להם

מה ההבדל בין שתלים למסטופקסי?

הרמת חזה נמשכת לכל החיים, אבל זה לא תיקון קבוע. התוצאות של הליך זה נשמרות על ידי הקפדה על כך שהשדיים נמצאים במצב הנכון ושהעור מהודק. ניתן להשיג זאת באמצעות מסטופקסי, שהוא ניתוח נוסף או באמצעות שתלים בחזה.

שתלי חזה מוחדרים לשדיים כדי ליצור מראה חושני יותר. ניתן להשתמש בהם כדי להשיג צורות וגדלים שונים של שדיים, אבל הם לא מחזיקים מעמד לנצח. שתלי חזה עלולים להתרוקן או לפתח סיבוכים כגון התכווצות קפסולה וצריך להחליף אותם בזמן

הרמת חזה היא הליך כירורגי שמעלה ומעצב מחדש חזה נפול. זה נקרא גם mastopexy. הרמת חזה יכולה להתבצע עם שתלים או ללא שתלים.

הרמת חזה נעשית בדרך כלל כדי להסיר עודפי עור ורקמות לאחר הריון, ירידה במשקל או הזדקנות. ניתן לעשות את הניתוח גם לתיקון שדיים נפולים אצל נשים שאינן מוכנות להשתלה.

הרמת חזה יכולה להתבצע באמצעות סיליקון ג'ל או שתלי סיליקון. ההבדל בין השניים הוא שלסיליקון ג'ל יש תחושה טבעית יותר, אבל הוא קצת פחות עמיד משתלי סיליקון מכיוון שהוא סופג נוזלים לאורך זמן שעלולים לגרום לו להתפרק ולדלוף החוצה ממעטפת השתל.

למידע נוסף בנושא של כמה זמן מחזיק הרמת חזה? באפשרותך לבקר באתר beautynow.co.il

Related Post

כל התשובות איך נדע אם הבריכה הביתית שלנו מתאימה למסיבת בריכהכל התשובות איך נדע אם הבריכה הביתית שלנו מתאימה למסיבת בריכה



אירוח מסיבת בריכה יכול להיות דרך נהדרת ליהנות מעונת הקיץ, אבל זה חיוני להבטיח שהבריכה הביתית שלך עומדת במשימה. פוסט זה בבלוג נועד לספק את כל התשובות כיצד תוכלו לקבוע

סקירה על TZD בבעלות צחי ששון חברה לבניית אתרים מקצועית וקידום אורגניסקירה על TZD בבעלות צחי ששון חברה לבניית אתרים מקצועית וקידום אורגני



פוסט זה בבלוג מציע סקירה מקיפה של TZD, חברת בניית אתרים מקצועית וקידום אורגני בבעלותו של צחי ששון. אנו מתעמקים בפילוסופיה של החברה, בהצעות השירות, באיכות השירות וביתרון התחרותי בשוק