psagotshapir.co.il עסקים ותעשייה כל מה שצריך לדעת על תוכנת דוקטור

כל מה שצריך לדעת על תוכנת דוקטור




מערכות ניהול חולים מתייחסות למערך מערכות יעילות ואוטומטיות שנועדו לעקוב אחר מידע מטופלים, אבחונים, מרשמים ואינטראקציות בארגוני בריאות, מרפאות ובתי חולים במהלך מפגשים. מערכות ניהול פרקטיקה מאפשרות לרופאים ולעובדיהם לא רק להזין ולגשת למידע בסיסי של המטופל (כגון שם המטופל, כתובת, מספר טלפון, תאריך לידה, מעסיק וספק ביטוח), אלא גם נתונים קליניים מקיפים כגון היסטוריה רפואית, תרופות, סיבות לביקורים קודמים וכן הלאה. מערכות אלה מייצרות גם חיובים ותביעות אלקטרוניות על בסיס מפגשים עם מטופלים.
למידע מורחב על תוכנת דוקטור נא לבדוק ב- fillva.com

בעוד שתוכנת EHR

היא כלי לטיפול במידע קליני באתר, תוכנת ניהול תרגול מסדרת גם היבטים אחרים של זרימת העבודה הקלינית כגון פגישות והקצאת חדרים, חיוב ומלאי. ככל שהציפיות של המטופלים לפעולות הדדיות והעברת נתונים גדלות, הרמה הנוכחית של CMS מחייבת הכנסת EHR על ידי רופאים העובדים עם רשומות חולים נייר.

תוכנה רפואית מורכבת מתוכנות ניהול תרגול ורישומים רפואיים אלקטרוניים (EMR)

לעבוד יחד על מנת לייעל את המשימות הניהוליות והקליניות בארגון בריאות. הרופאים צריכים לקיים אינטראקציה עם שיטות העבודה שלהם, ותוכנת ניהול היא הכרחית כשותף ועובד יומיומי.

התוכנה לניהול פרקטיקות רפואיות

היא פיתרון טכנולוגי לתזמון. פגישות, מעקב אחר פגישות, ניהול מחזורי חיוב וארגון מידע על מטופלים. מערכות ניהול פרקטיקה מבוססות ענן כוללות פונקציות חיוב לטיפול בתביעות רפואיות, הלבנת תביעות, קידוד, הזנת שכר טרחה, אימות ביטוח בריאות ועוד ועוד. תוכנות אינטרנט ונייד יכולות לנהל חולים חיוב בטכנולוגיית ענן.

תוכנת ניהול מרפאות מקיפה המסייעת ps מנהלים את רישומי בתי החולים והחולים באמצעות אלגוריתמים חכמים ליצירת הערות קליניות, תכניות מרשם וטיפול וטפסים להערכה דיגיטלית.

פלטפורמות אלה לוקחות את כישורי התוכנה הנדרשים לניהול משרד רופא ולהעלות את הרף

כדי לשלב מגוון יכולות אחרות לתרגול הבריאות המודרני של ימינו. מגוון התוכנות הרפואיות הנוכחי יכול לעזור לבתי חולים קטנים, בינוניים וגדולים לספק פתרונות פשוטים ויעילים לרופאים. בחנו את שוק התוכנה הרפואית והשווינו את המאפיינים העיקריים שלה.

השימוש בתוכנות חיוב ועוזר דיגיטלי מבטיח שהמידע שלך מדויק ומספק תובנות מבוססות נתונים על בריאותך הכלכלית. כדי לראות דוגמאות לתוכנות חיוב, קרא את התיאורים המפורטים במדריך הקונים שלנו.

חלק מתוכנות המעקב אחר מטופלים מציעות מודולים של דיאגרמות מותאמות אישית

בעוד שאחרות יכולות להיות משולבות בפתרון EHR או EMR עצמאי. בין אם תבחרו בתרשימים, בהקלטת עדכונים או בארכיון נתוני חולים חשובים, ניתן לגשת לפתרונות תוכנה לניהול רשומות רפואיות למפגשים עתידיים. פרקטיקות רפואיות אינן זקוקות לפיתרון חיובים נפרד, מכיוון שמערכות חיוב רפואיות מדפיסות חשבונות מטופלים, תשלומי דואר, דוחות בנק ודוחות מזומנים.

כלים אלה מסייעים לרופאים לנהל רשומות רפואיות אלקטרוניות

לספק מידע קריטי, ליצור מרשמים וליצור רשומות בריאות של המטופלים. פתרונות תוכנה לניהול רשומות רפואיות יוצרים דפי זרימה עם רשימות חולים של חיסונים, אבחונים קודמים, ניתוחים, בדיקות, בעיות כרוניות ונתונים חשובים אחרים. סוג זה של תוכנה משמש צוות רפואי מאומן לתמיכה באבחונים ובמקרים קליניים דומים כהתייחסות למטופל.

תוכנת אבחון רפואי לרופאים מאפשרת לרופאים להחליף ולרשום רישומי מטופלים כדי שיוכלו לסגור פערי מידע שמונעים מהם לבצע אבחנות מדויקות.

תוכניות רבות כוללות גם מודול חיוב ותשלום כספי ופורטלים נפרדים למטופלים לגישה להיסטוריה הרפואית שלהם

לתיקים הרפואיים ולמרשמים. רופאי עור יכולים להשתמש בתוכנה מסוג זה כדי לסרוק חולים המאובחנים כחולי אטופיק דרמטיטיס ולהשוות למשל את התסמינים, הטיפולים ותוכניות ההחלמה שלהם. תוכנת EHR אוספת מידע על חולים – כמו תרופות שנטלו, המלצות רופאים ונהלים שעברו בעבר.

רבים מציעים לחולים גישה מסביב לשעון לטיפול רפואי על ידי התקשרות לרופא המתקשר עימם

אחרים מציעים פלטפורמות טלרפואה בהן יכולים הרופאים להציע ביקורים וירטואליים למטופלים שלהם. אחרים מספקים גישה לצוותים קליניים ומומחים נוספים באמצעות מיקור חוץ או מקרים מיוחדים דרך בתי חולים ומרכזי בריאות גדולים, המהווים מודל נפוץ עבור חברות טלרדיולוגיה.

הטלרפואה הפכה לדרך להעניק למשרדי הרופאים יתרון בנוף בריאותי יותר ויותר תחרותי

שם קשה יותר ויותר להישאר עצמאיים ולהשיג תוצאה בריאה. מערכות בריאות, פרקטיקות רפואיות ומתקני סיעוד מוסמכים משתמשים יותר ויותר טל-רפואה לטיפול. המשך לקרוא כדי לראות כיצד טכנולוגיה זו יכולה לשפר את מערכות הבריאות בכל הרצף.

טכנולוגיה זו מבוססת על שילוב של תוכנת טל-רפואה

רשומות רפואיות אלקטרוניות, אבחון AI ומכשירי הזרמה רפואית כדי לתמוך בספקים באבחון וטיפול. מכשירי הזרמה רפואית מאפשרים לספקים לפקח על חולים בזמן אמת ולהתאים את תוכניות הטיפול לפי הצורך.

פלטפורמות הטלרפואה חייבות לא רק להיות תואמות לספקים

לחולים ולעובדים המשתמשים בכלים אלה, אלא גם להבטיח כי הם תואמים ל- HIPAA. הטכנולוגיה המשמשת לשירותי טל-רפואה חייבת להבטיח גם רמת אבטחה גבוהה כדי להקדים הפרות פורקן של נתוני הבריאות האישיים של המטופלים.

בחירת התוכנה המתאימה למטרות הבריאות שלך חשובה לא פחות מהבחירה באנשים הנכונים. תוכנות גדולות יכולות לעזור לך לייעל את הפעולות, לחסוך זמן וכסף ולעזור לך לעשות יותר בזמן שהמטופלים שלך דואגים לעצמם.

אם אתם מתכננים להציג תוכנות לניהול פרקטיקה

עליכם לשלב EHR או EMR (תיעוד רפואי אלקטרוני) עם תכונות אחרות כגון תוכנת חיוב רפואי למשרדי רופאים, EHR מבוסס ענן או EMR מבוסס אינטרנט מלא. פִּתָרוֹן. מכשירים רפואיים תוכנת מכשירים רפואיים עבור רופאים ועסקים בינוניים שונה מהמכשירים המשמשים במרכזים רפואיים.

כדי לברר אילו חברות מצליחות טוב בנושא זה, כדאי לפנות לרופאים אחרים שאתה מכיר בתחומך ולשאול אותם על תוכנת ניהול הפרקטיקה שלהם. סוגי התוכנה משתנים, אך תמונות רפואיות, רשומות רפואיות, EMR ותיעוד מקרים מחייבים תיאור מדויק ושימוש בתוכנות ניתוח תמונות רפואיות. שיקול חשוב נוסף בתוכנת ניהול התרגול שלך הוא עד כמה היא מתקשרת עם מערכת ה- EMR של הפרקטיקה שלך, כמו גם עם התוכנות הרפואיות המשמשות ספקי שירותי בריאות אחרים במהלך ביקורי המטופלים שלך.

במאמר זה

אנו עוזרים לך לנווט בשוק התוכנה הרפואית ולהבין את התכונות שבהן אתה יכול להשקיע בסוגים שונים של שירותי בריאות, בין אם לצמיחה שלך בפועל ובין אם משהו אחר. נפרק את הטכנולוגיה שכל ספק שירות רפואי זקוק לה כדי להרחיב את יכולתו ולייעל את הפעילות לאורך זמן. רשימת ביקורת זו תעזור לשיטות עבודה קטנות יותר לזהות את התכונות והכלים הדרושים להם לאורך כל מסעם.

Related Post

"כוסות עם תמונה: המתנה המושלמת ליצירת זיכרון חמים""כוסות עם תמונה: המתנה המושלמת ליצירת זיכרון חמים"



גלה את המגמה ההולכת וגוברת של כוסות מותאמות אישית עם תמונות, וכיצד המתנות הייחודיות הללו יוצרות זיכרונות חמים לחברים ולמשפחה. מדוע כוסות מותאמות אישית עם תמונות כל כך פופולריות? כוסות

למידה מקוונת לעומת לא מקוונת לשיווק דיגיטלילמידה מקוונת לעומת לא מקוונת לשיווק דיגיטלי



  1. 'כיתה מסורתית לעומת כיתה וירטואלית: איזה ציונים טובים יותר לשיווק דיגיטלי?' כשזה מגיע ללימוד שיווק דיגיטלי, הוויכוח בין הגדרות כיתה וירטואליות הוא נושא חם. לכל שיטה יש יתרונות