psagotshapir.co.il נסיעות ותיירות טיול ג'יפים ברומניה

טיול ג'יפים ברומניה




מדינת הגוש המזרחי לשעבר הייתה שייכת לרומאים, שנתנו לה את שמה מההונגרים והעות'מאנים. היא מלאה בעיירות עתיקות ציוריות ואתרי הררי המציעים סקי נהדר וסצנת אמנות מתפתחת.

הרפתקאות ברומניה כוללות טיולים יבשתיים בקרפטים הרומנים. טבע, שלווה, חברים, קמפינג בחוץ, וטיולי ג'יפים.

יש כמה מסלולי שונים ברומניה לבחירה

בתוך מסלולים אלה ניתן לשכור אופנועי BMW וסוזוקי מסדרות 650, 800 ו 1200 וכן דגמים אחרים המיוצרים מעולה.
שתי דוגמאות לדוגמא הם המעבר הענק בן 16 הימים של הבלקן הגדול, הכולל 8 מדינות שונות ונופים יפים, וסיור ארץ ההר הקרפטים בן 8 הימים, אשר יבחן את כישורי הנהיגה שלך עם כיפופי צירים, טיפוסים ירידות.

אם תבחרו בטיול ג'יפים בכדי להעניק לכם חווית טיול ייחודית, האפשרויות הן אינסופיות. כרגע ישנן מספר אפשרויות לארגן טיול ג'יפים ברומניה. הבחירה הראשונה לתיירים שרוצים לחוות נהיגה לבד ולבדוק את כישוריהם.

אפשרות אחרת היא לבחור ג'יפ ניסאן טראנו חדש עם מיזוג אוויר ושפע מקום ל -4 אנשים ומזוודות

סוג זה של מכוניות פופולרי מאוד בקרב לקוחות הנוסעים עם משפחות גדולות (6-7 נפשות) וקבוצות תיירים קטנות. טיול הג'יפים עליו דיברנו הרבה זמן נעשה עבורנו בעברית והיה לנו מדריך ראדו ישראלי ומקומי שדיבר אנגלית ורומנית.

רכב שטח (4×4), תא מטען מרווח ונוחות גבוהה. ראוי להזכיר את העובדה שלמכוניות בקטגוריה זו, כמו רכב שטח, יש מרווח קרקע גדול ופוטנציאל טוב לכבוש כבישים קלים.

תלוי באזור בו אתה נמצא

הכבישים והערים בדרך כלל במצב גרוע. הרומנים זוחלים בכבישים כל כך מהר, עד שאפשר לחשוב שאין להם מתלים במכוניות שלהם. הרעידה הבלתי נמנעת הופכת את הכבישים לפחות נוחים למשאיות גדולות יותר מאשר למכוניות רגילות עם מושבינו האוויר.

הטיולים הטובים הם דרך דרום רומניה וטרנסילבניה לטירת בראן

אחת הטירות של דרקולה, הר פיאטרה קרייולוי, שנחשב לאחד משבעת פלאי הטבע ברומניה והתמודד ביולי 2008. רשת דרכי ההרים מובילה אותך דרך היער והיא ידידותי לטרקטורי עץ. מעבר זה משתרע דרך הרי פאראנג ויש בו עקומות רבות.

השטח הכולל הוא 238,397 קמ"ר, מעט פחות ממחצית גודלה של צרפת. הגיאוגרפיה הנפלאה של האזור נשלטת על ידי הנוף של הקרפטים ודלתא הדנובה, שני מאפיינים שאסור להחמיץ. מרעה ירוק, עדרי צאן וכפרים טרנסילבניה תורמים לקסם שלה.

העיסוק העיקרי באזור הוא זה של הרועים, ואפשר לבקר בכפרים אל ההרים. סעו בכביש דרך הגבעות המתגלגלות אל מגורה פסטרה, כפר מסורתי. תוכלו גם לבקר בטירת בראן האגדית, הידועה כבית רוחו של דרקולה.

 

Related Post

מלון בירושלים: איפה הכי מומלץ לישוןמלון בירושלים: איפה הכי מומלץ לישון



הביקור בירושלים הוא חוויה ייחודית, ומציאת המלון המתאים חיונית להפקת המיטב מהטיול שלכם. פוסט זה יסקור כמה מהמלונות המובילים בירושלים, ויספק מידע על מיקום, שירותים ומחיר. זה גם יספק תמונות