psagotshapir.co.il עסקים ותעשייה הדברה בטוחה במיוחד

הדברה בטוחה במיוחד




חומר הדברה מומלץ- Roundup

Roundup הוא חומר הדברה בטוח ביותר אשר אושר על ידי ה-EPA בשנת 1974. זהו קוטל עשבים על בסיס גליפוסאט והוא אחד מחומרי ההדברה הנפוצים ביותר בעולם.

הבטיחות של ראונדאפ אושרה על ידי מחקרים רבים ונמצא שהוא אינו רעיל לבני אדם, יונקים, ציפורים ודגים. היוצא מן הכלל היחיד הוא שהוא יכול להיות רעיל לחסרי חוליות מימיים אם הם נחשפים לרמות גבוהות של ראונדאפ למשך תקופה ממושכת.

ראונדאפ הוא קוטל עשבים ועשבים שקיים כבר עשרות שנים. הוא הוצג בשנת 1974 על ידי מונסנטו ואושר על ידי ה-EPA כבטוח. עם זאת, הגליפוסט הכימי המשמש ב- Roundup נקשר לסרטן, אוטיזם, מחלת פרקינסון ואפילו אי פוריות. אלו הן רק חלק מתופעות הלוואי הרבות של רעילות גליפוסאט.

אם אתם מחפשים אלטרנטיבה לראונדאפ, קיים חומר הדברה חדש בשוק בשם "הדברה בטוחה במיוחד". חומר הדברה זה אינו מכיל רעלנים כימיים כמו גליפוסט. זה לא גורם לסרטן או לתופעות לוואי אחרות כמו Roundup. בנוסף להיותו בטוח הוא גם מחזיק מעמד זמן רב יותר מרוב חומרי ההדברה הקיימים כיום ללא צורך ביישום מחדש באותה תדירות כמו חומרי הדברה אחרים.

מבוא: מהו הדברה בטוחה במיוחד?

חומרי הדברה משמשים להרג מזיקים על מנת להגן על היבולים. חומרי הדברה משמשים גם בבית להדברת מזיקים ביתיים כגון מקקים, פרעושים וטרמיטים.

השימוש בחומרי הדברה היה נושא שנוי במחלוקת כבר שנים רבות, שכן הם נקשרו לבעיות בריאות רבות כמו סרטן ומחלת פרקינסון. בשנים האחרונות חלו התפתחויות חדשות רבות בתחום ההדברה שהובילו להתעניינות מוגברת בחלופות בטוחות יותר. אחד הפיתוחים החדשים הללו הוא חומר הדברה בשם ניאוניקוטינואידים הידוע כאחד מחומרי ההדברה הבטוחים ביותר הקיימים כיום.

Neonicotinoids הם קוטלי חרקים נוירוטוקסיים, כלומר הם פועלים על ידי תקיפת מערכת העצבים המרכזית של חרקים וגורמים לשיתוק או מוות. הם הוצגו לראשונה לשוק

אנשים רבים מודאגים לגבי בטיחותם של חומרי הדברה, במיוחד חומרי הדברה אורגניים. עם זאת, חומרי הדברה אורגניים רבים אינם בטוחים. יש סוג מסוים של חומר הדברה שהוא בטוח ביותר ונעשה בו שימוש בכל העולם – הוא נקרא pyrethrum.

פירתרום שימש במשך מאות שנים להדברת חרקים והופק לראשונה מפרחי צמחי החרצית בשנת 1869 על ידי פייר-מארי-אלכסיס מילארדט, בוטנאי צרפתי.

פירתרום הוא חומר הדברה טבעי שניתן למצוא במדינות רבות ברחבי העולם והוכח כלא רעיל לבני אדם ובעלי חיים מכיוון שהוא משפיע רק על חרקים.

למעשה, פירתרום הוא כל כך בטוח שניתן ליישם אותו ישירות על גידולי מזון כחומר משמר טבעי ללא כל השפעות שליליות על

חומר הדברה מומלץ- דיאזינון

דיאזינון הוא חומר הדברה שאושר על ידי ה-EPA לשימוש בארצות הברית. דיאזינון הוא קוטל חרקים ששימש להרוג חרקים כמו יתושים, זבובים וקרציות.

דיאזינון יכול לשמש על מגוון רחב של צמחים כולל ירקות ופירות. הוא מאושר לשימוש על ענבים, תותים, תפוזים, תפוחים ותפוחי אדמה.

ישנם יתרונות רבים בשימוש בדיאזינון כדי להרוג מזיקים. הוא יעיל מאוד בהרג חרקים מכיוון שהוא חודר למערכת הנשימה שלהם והורס את הרקמות בגופם. לדיאזינון יש גם רמות רעילות נמוכות מה שאומר שהוא אינו מהווה איום על בני אדם או בעלי חיים ביישום נכון.

דיאזינון הוא חומר הדברה שנרשם לראשונה בארצות הברית בשנות הארבעים. הרעילות הכימית של חומר הדברה דיאזינון נמוכה ואינה נחשבת כמסרטן. הוא שימש במשך שנים רבות כקוטל עשבים סלקטיבי, בעיקר על דגנים וכותנה.

הסכנות של דיאזינון נובעות בעיקר מהרעילות החריפה שלו והרעילות הכרונית שלו. רעילות חריפה יכולה להתרחש כאשר מישהו בא במגע עם הכימיקל, בעוד רעילות כרונית יכולה להתרחש לאחר חשיפה ארוכת טווח לחומר הכימי.

Related Post