psagotshapir.co.il בריאות שיניים האם השתלות שיניים קבועות

האם השתלות שיניים קבועות




זוהי אפשרות ההחלפה הקבועה שרוב מטופלי השיניים מחפשים כיום. הם מספקים בסיס חזק ועמיד לחיוך חדש, וניתן להחליף רק שן אחת או את כל הקשת. הם מאפשרים למטופל להשתיל ללא השתלת עצם, מה שיכול להימשך עד שישה חודשים עד להחלמה מלאה ואולי לא תמיד יצליח.

השתלים המסורתיים מורכבים לרוב משני חלקים בקוטר של 3.25 עד 5 מילימטרים

אשר מוחדרים לשקע הגרמי של השיניים החסרות באמצעות בורג חיצוני. שתלי מיני דקים יותר מהשתלים דנטליים קונבנציונליים ומשמשים בדרך כלל לייצוב תותבות נשלפות או להחלפת שיניים זמנית. למעשה, שימוש בשתלים נפוץ יותר בחולים המרכיבים תותבות מלאות או חלקיות. ניתן למקם שתלים מתחת לתותבות קיימות כדי לסייע בייצוב ולתמוך באותן תותבות.

עם קצת תרגול

אתה יכול בקלות להסיר ולהכניס את התותבת הנתמכת בשתל, מה שמאפשר לך לשמור על היגיינת פה טובה מדי יום. רופא השיניים שלך יבדוק היטב את הפה שלך וימליץ על סוג השתל המתאים ביותר למצבך. הדרך היחידה להחליט איזה סוג שתל מתאים לך היא לפנות לרופא שיניים מנוסה.

צוות רופאי השיניים המקצועיים שלנו יכול לעזור לך לקבוע האם מיקרו-שתלים הם הבחירה הנכונה להחליף שן חסרה אחת או יותר

ניתן להשתמש במיני שתלים דנטליים כדי להחליף שן חסרה, שיניים מרובות או לייצוב תותבות. ברוב המקרים נעשה שימוש במיני שתלים דנטליים לייצוב תותבות נשלפות (עליון או תחתון) או להחלפת שיניים חסרות ברווחים צרים בהם אין מספיק מקום להשתלות שיניים מסורתיות.

מכיוון שמיקרו-שתלים קטנים

ניתן למקם אותם ללא הרבה רקמת חניכיים או חומר עצם בריא כדי לתמוך בשתלים בגודל מלא. למרות שלא תמיד האפשרות הטובה ביותר, השתלת שיניים מיני יכולה לספק יתרונות רבים יותר מאשר שתלים מסורתיים. גם לשתלים דנטליים בגודל סטנדרטי וגם למיקרו-שתלים יש יתרונות רבים על פני מערכות החלפת שיניים מסורתיות יותר. רוב מטופלי השיניים זקוקים רק לארבעה שתלים בפה כאשר הם זקוקים לתותבות, בעוד שחלק מהמטופלים זקוקים לשישה שתלים.
למידע נוסף על האם השתלות שיניים קבועות והשתלת שיניים ביום אחד באפשרותך לגשת לאתר dental-clinics.co.il

לוקח כשעה להחדיר את המיקרו-שתל לפיו של המטופל

בניגוד להשתלות שיניים מסורתיות, הדורשות בדרך כלל תקופת ריפוי ארוכה יותר וביקורים מרובים, ניתן להתקין מיקרו-תותבות הנתמכות בשתל בפחות משעתיים של ביקורים. למרות שתלים דנטליים הם דרך טובה לפתור שן חסרה אחת או יותר, תהליך השתלת השיניים יכול להימשך שישה עד שמונה חודשים ודורש שני פרוצדורות כירורגיות.

רופא השיניים יתאים את השן המלאכותית למטופל לאחר החלמת החניכיים לאחר ההליך השני

בזמן שהשתל מתרפא, יינתנו לך שיניים זמניות כדי להימנע מפגיעה בכלום. תהליך הריפוי יכול להימשך שלושה עד שישה חודשים; במהלך תקופה זו, עצם הלסת צומחת סביב השתל ומקבעת אותו במקומו. במהלך ההליך השני, רופא השיניים מגלה את השתל ומצמיד אליו סיכה קטנה.

לאחר שהאבץ גדל לתוך עצם הלסת והשתל נפרס

מוצמד עמוד קטן לשתל כדי לאבטח את השיניים המלאכותיות. לאחר הצמדת השתל לעצם הלסת, מחבר קטן הנקרא אבוטמנט מחובר לעמוד כדי להחזיק היטב את השן החדשה. לאחר מכן מוחדר שתל השורש של השן, שהוא עמוד טיטניום קטן, לתוך השקע הגרמי של השן החסרה. כשהיא מתרפאת, הלסת מתרחבת סביב עמוד המתכת המושתל, ומחברת אותו בחוזקה ללסת.

לאחר מכן תופרים את החניכיים כדי לאפשר לשתל להחלים ולהשתלב עם עצם הלסת. המשמעות היא שהשתל מותקן מיד לאחר עקירת השן ומשאיר חור להנחת השתל. מיקום מהיר זה יכול להיות חסכוני וניתן לבצע אותו במקביל לעקירת שיניים.

הם גם אלטרנטיבה טובה כאשר המטופל רוצה להחליף שן חסרה באזור שבו אילוצי מקום יקשה על הצבת עמוד לשתל קונבנציונלי. אם אין עצם להנחת השתל, ייתכן שיידרשו הליכי השתלת עצם וחניכיים, מה שעלול לייקר את עלות הטיפול.

העלות המדויקת של ההליך תהיה תלויה במספר השתלים הנדרשים להשגת התוצאות הרצויות. אבל בחירת סוג השתל המתאים ביותר עבורך תהיה תלויה בצרכים הספציפיים שלך. בין אם תבחרו בשתלים מיני או מסורתיים, הליך התקנתם הוא בעצם זהה.

רופא השיניים של ספרינג היל יעשה חתך בחניכיים

ויחשוף את העצם הבסיסית. רוב רופאי השיניים הטובים מסרבים להכניס שתלים כאשר צפיפות עצם הלסת של המטופל אינה מספקת. הסיבה לכך היא שהשתל יכול להיות מוקף בעצם כשהעצם גדלה, כמו מסמר בעץ.

זה אומר שהם עשויים שלא לעבוד עבור עששת חמורה ואובדן עצם

מטופלים עם מיני-שתלים חווים לרוב מעט יותר לחץ על עצם הלסת וזמני ריפוי ארוכים יותר עקב חלוקת משקל שונה. החיסרון של שתלים מסורתיים הוא שהם דורשים כמות נאה של מבנה עצם. לכן, אם אין לך עצם אנכית מתאימה לתמיכה בשתל, כנראה שזו לא הבחירה הטובה ביותר עבורך.

אם אדם מאבד יותר מדי עצם

כדי להפוך שתלים סטנדרטיים לאפשריים ורוצה להימנע מהשתלה, מיקרו-שתלים עשויים להיות האפשרות היחידה. שתלים מסורתיים מייצגים פתרון לטווח ארוך למיקרו-שתלים, בעיקר בגלל שהם מאפשרים פיזור משקל טוב יותר ופחות לחץ ארוך טווח על עצם הלסת.

שני גדלי שתלים שונים מאפשרים למספר מטופלי שיניים לבחור אפשרויות השתלה

השתלים המסורתיים מורכבים משלושה חלקים: עמוד השתל המוחדר לעצם הלסת, נקודת ההשתלה המחוברת לעמוד והשיניים החלופיות, בעוד שהשתל הדנטלי המיני מחולק לשני חלקים מכיוון שעמוד ההשתלה והאבץ מותקנים במקשה אחת.

שתלים הם ברגי מתכת המוחדרים לעצם הלסת כדי לקבע ולתמוך בשיניים מלאכותיות (תותבות). שתלים עוזרים לשמור על חוזק עצם הלסת על ידי החלפה מלאה של מבנה השן החסרה, כולל השורש.

למרות שחסרות שיניים יכולות להשפיע על החיוך של האדם ואף לעצב מחדש את פניו של האדם

שיניים חסרות אינן רק בעיה קוסמטית. עם זאת, שיניים תותבות לא תמיד נראות ומרגישות כמו שיניים טבעיות. הם עלולים להחליק, ליפול ולהתקשות בדיבור ברור או לאכול מזונות מסוימים.

זה הופך אותם למתאימים לאנשים שאיבדו את צפיפות הלסת עקב עששת

טראומה או אובדן עצם עקב מצבים כמו אוסטאופורוזיס. הם כמעט באותו גודל כמו שתלים מסורתיים והם אופציה מצוינת, במיוחד אם איבדת עצם, ואופציה טובה יותר מאשר שתלים מסורתיים.